
Onze mensen werken in blokken van 3u of 4u, met een minimum van 4u per 14 dagen. Je kan uiteraard doorgeven welke dagen het mogelijk is dat er iemand langskomt, en wanneer zeker niet.
We streven ernaar om steeds dezelfde huishoudhulp te sturen, in een vast ritme. Bij afwezigheid van de huishoudhulp, brengen we je tijdig op de hoogte en voorzien we, indien je dit wenst, een vervang(st)er.

Dienstencheques mogen enkel gebruikt worden bij particulieren, en dus niet in een professionele omgeving.
Volgende zaken mogen niet uitgevoerd worden:
-
tuinonderhoud
-
auto's wassen
-
verzorging van dieren en hun verblijf
-
kinderopvang
-
personenvervoer
-
boodschappen doen
Deze lijst is niet limitatief. De volledige lijst kan je vinden in onze algemene voorwaarden.
Hoe gaan we precies te werk?

We zijn als onderneming genoodzaakt om, naast de prestaties ook een administratieve bijdrage aan te rekenen. Deze bedraagt €30 per semester. Hiermee betalen we onder andere de verplaatsingsvergoedingen van onze medewerkers, de opleidingen, beschermingsmiddelen en kunnen we de werking van het kantoor garanderen. Meer info kan je vinden via onderstaande knop.

Ik wens mij aan te melden!
