Klant worden bij Sapo

Hoe gaan dit precies in zijn werk?

  • Vul het formulier in op de website, of stuur ons een mailtje met je aanvraag. Je kan ook steeds tijdens de openingsuren langskomen op kantoor, om je aanvraag in te dienen. 

  • Onze consulente contacteert je vervolgens om de aanvraag te vervolledigen. Wanneer een poetshulp een gaatje vrij krijgt, of een nieuwe kracht start, word je meegenomen in de "puzzel". Hier kijken we naar afstand, beschikbare momenten, rooster van de medewerker, ... Kortom, zowel de voorkeuren van de klant àls die van de medewerker komen aan bod.

  • Hebben we een voorstel? Dan neemt de consulente opnieuw contact met je op!

 

We streven ernaar om steeds een vaste poetshulp toe te wijzen, op een vaste dag, in een regelmatig schema. Hebben we geen vaste poetshulp beschikbaar, dan kunnen we je, indien gewenst, ook op de vervanglijst opnemen. Wanneer een andere klant een poetsbeurt schrapt, bijvoorbeeld wegens verlof, kunnen we dan een eenmalige vervanging sturen. Over de voorwaarden hieromtrent, krijg je op dat moment alle informatie.